Takšnih juter, ki so polna megle, je kar nekaj. Podobna situacija se na cestah dogaja ob zimskih večerih. Cesta je tedaj slabo oziroma težko pregledna. Ob tem pa je potrebno izpostaviti, da še vedno precej voznikov ne ve, kdaj uporabiti sprednje in zadnje meglenke ter kdaj ne.
Avtomobilske meglenke so luči, ki se jih uporablja ob zmanjšani vidljivosti zaradi megle. To je v resnici ena od najbolj preprostih definicij za meglenke za avto. Dobro pa jo je razumeti še posebej tedaj, kadar sedemo za volan. Kljub temu to znanje včasih ne zadostuje.
Čemu uporabljamo prednje meglenke za avto?
Avtomobilske prednje meglenke uporabljamo zato, da lahko ponoči v gosti megli bolje vidimo cesto, ki je pred nami. Njihov svetlobni snop je širok ter razpršen, osvetljuje pa zlasti cesto tik pred nami in ob rob ceste.
Omenjena vrsta osvetljevanja je torej učinkovita izključno v ponoči ter v gosti megli, ko je na cesti potrebno voziti dovolj počasi. In zakaj oziroma čemu uporabljamo zadnje avto meglenke? Uporabljamo jih zato, da nas vozniki, ki vozijo za nami, lažje oziroma bolje vidijo. Značilnost zadnjih meglenk je tudi ta, da so izjemno močne.
Kdaj najpogosteje napačno uporabljamo avto meglenke?
Napačno rabo avto meglenk se zazna najpogosteje v zimskem času, ko so dnevi kratki, vreme pa je pogosto oblačno, megleno, tudi padavine niso najbolj redke. Vse omenjeno seveda prispeva k precej zmanjšani vidljivosti. Kljub temu pa to še zdaleč ni dovoljšen razlog, da bi uporabljali avtomobilske meglenke.
Prednje meglenke za avto se praviloma lahko vklopijo šele tedaj, kadar je vidljivost manjša od 50 metrov. Obenem je treba v tem primeru tudi upočasniti vozilo. V nasprotnem primeru sicer meglenke, ki osvetljujejo del ceste pred nami, ne bodo prav dosti pomagale.
Meglenke naj bi pomenile omejitev
Če je vidljivost na cesti manjša od 50 metrov, je najvišja dovoljena hitrost vožnje omejena na 50 kilometrov na uro. Dejstvo je, da so avto luči pogosto prepoznavne oblikovane in vozilom dajejo viden oblikovalski pečat. To velja za obliko luči, razne svetlobne pasove na zadku vozil. Vsekakor pa slednje ne sme veljati za meglenke.
Nekateri vozniki menijo, da je njihovo vozilo videti lepše in boljše, če imajo prižgane meglenke v vsakem vremenu. Takšna praksa pa je v resnici precej bolj nevarna, kot si morda mislimo.